Com reactivar un Espai de comunicació

Si ja disposeu d’un Espai de comunicació al curs acadèmic anterior, podeu reactivar-lo al curs acadèmic actual.

COM?

COM GESTIONO LES PERSONES QUE HI TENEN ACCÉS?

Al reactivar l’Espai de comunicació es traspassaran també els codis ALTI (conjunt d’estudiants) i/o PFTIs (conjunt de professorat, amb rol estudiant) que pugui tenir associat l’Espai. Aquests codis s’actualitzaran amb la informació disponible a Sigma per a l’any acadèmic en curs. Qualsevol alta o baixa de persones dins aquests codis es veurà reflectida a l’Espai de comunicació el dia següent de l’acció.

IMPORTANT. No es traspassaran però, les persones assignades a l’Espai amb els rols de docent editor o no editor. Així doncs, caldrà que els assigneu de nou. Recordeu que podeu fer-ho de manera massiva, introduint tots els NIUs separats únicament per una coma.

Com afegir o treure professors/es d’una aula Moodle