Des de la gestió d’aules del Campus Virtual podreu donar d’alta o de baixa professorat, bé amb rol editor, bé amb rol no editor.
L’efecte (d’alta o baixa) serà immediat. Tot i això, a l’aula virtual no en veureu els canvis al llistat de participants fins l’endemà, un cop passats els processos de sincronització de bases de dades.
Per assignar o treure professorat de les aules virtuals:
- Identifiqueu-vos al Campus Virtual (https://cv.uab.cat/).
- Accediu a la Gestió d’aules Moodle.
- Cerqueu l’assignatura del curs 2023-24 a la que voleu afegir docents. Feu clic al botó Professorat.
En aquest apartat, depenent dels privilegis que voleu donar al/la professor/a dins de l’aula Moodle, l’haureu d’assignar com a Professor/a o com a Professor/a no editor/a.
QUÈ POT FER CADA ROL?
- Rol editor a l’aula Moodle – pot
- gestionar estudiants i professorat a l’aula,
- gestionar-ne el contingut (crear-ne de nou i eliminar-ne d’existent),
- enviar notificacions des del fòrum,
- qualificar l’alumnat.
- Rol no editor a l’aula Moodle – pot
- enviar notificacions des del fòrum,
- qualificar l’alumnat.
AFEGIR PROFESSORAT
Per afegir professors/es,
- feu clic a la pestanya Professorat editor si voleu afegir persones a l’aula amb aquest rol,
- feu clic a la pestanya Professorat no editor per inscriure persones a l’aula amb aquest rol,
- introduïu el o els NIUs corresponents (separats per comes) i feu clic al botó Afegir per donar-los d’alta a l’aula.
TREURE PROFESSORAT
Per treure professorat feu clic sobre el botó Eliminar corresponent.
NOTA: La persona responsable (propietària) de l’aula Moodle no podrà ser eliminada de la Llista de docents editors/es. És a dir, no tindrà el botó d’Eliminar.