Com afegir o treure docents d’una aula Moodle

Des de la gestió d’aules del Campus Virtual podreu donar d’alta o de baixa professorat, bé amb rol editor, bé amb rol no editor.

L’efecte (d’alta o baixa) serà immediat. Tot i això, a l’aula virtual no en veureu els canvis al llistat de participants fins l’endemà, un cop passats els processos de sincronització de bases de dades.

Per assignar o treure professorat de les aules virtuals:

• Identifiqueu-vos al Campus Virtual (https://cv.uab.cat/).
  • Accediu a la Gestió d’aules Moodle.

Botó de gestió d'aules Moodle

• Cerqueu l’assignatura del curs 2023-24 a la que voleu afegir docents. Feu clic al botó Professorat.

Botó per gestionar el professorat

En aquest apartat, depenent dels privilegis que voleu donar al/la professor/a dins de l’aula Moodle, l’haureu d’assignar com a Professor/a o com a Professor/a no editor/a.

QUÈ POT FER CADA ROL?

• Rol editor a l’aula Moodle – pot
    • gestionar estudiants i professorat a l’aula,
    • gestionar-ne el contingut (crear-ne de nou i eliminar-ne d’existent),
    • enviar notificacions des del fòrum,
    • qualificar l’alumnat.

• Rol no editor a l’aula Moodle – pot
    • enviar notificacions des del fòrum,
    • qualificar l’alumnat.

AFEGIR PROFESSORAT

Per afegir professors/es,

• feu clic a la pestanya Professorat editor si voleu afegir persones a l’aula amb aquest rol,
  • feu clic a la pestanya Professorat no editor per inscriure persones a l’aula amb aquest rol,
  • introduïu el o els NIUs corresponents (separats per comes) i feu clic al botó Afegir per donar-los d’alta a l’aula.

Formulari per afegir professorat

TREURE PROFESSORAT

Per treure professorat feu clic sobre el botó Eliminar corresponent.

Botó per treure una persona de l'aula Moodle

NOTA: La persona responsable (propietària) de l’aula Moodle no podrà ser eliminada de la Llista de docents editors/es. És a dir, no tindrà el botó d’Eliminar.