La reactivació amb material d’aula moodle del curs passat (2021-22):

• Inclou el mateix material (activitats i recursos).
  • Inclou els mateix codi/s i grup/s Sigma (matrícula del nou alumnat) – no inclou alumnat del curs anterior
  • Inclou només al/la docent que fa la petició.
  • No inclou a la resta de professorat editor i no-editor.

Reactivar una aula del curs anterior (20-21)

• Cerqueu l’assignatura que voleu traspassar i feu clic al botó Activar amb materials.

Activar amb materials

• Modifiqueu el nom de l’aula (si ho desitgeu), escolliu una categoria i feu clic al botó Enviar. NOTA: llegiu atentament el text informatiu.

Formulari per reactivar un aula copiant materials

Una vegada finalitzat el procés, heu de tenir en compte que per a que el contingut de la nova aula es visualitzi igual que a l’aula d’origen, cal que ajusteu el format definint les mateixes opcions. Per exemple ha de coincidir el format (per temes, per setmanes,…) i també amb el número d’ítems (setmanes/temes) a mostrar. Aquestes opcions són accessibles des del menú “Edita paràmetres” de la nova aula.