CAS
  • tot l’alumnat (o una part) té accés a la tasca (lliurament)
  • només lliura una persona per cada grup
  • l’assignació d’alumnat als grups la podrà realitzar l’equip docent o bé cada estudiant podrà escollir el grup amb el que vol treballar
  • es qualifica el treball per tal que la nota es repliqui a la resta del grup

Només podran lliurar les persones que formin part d’un grup. Qualsevol persona que formi part d’un grup podrà lliurar el treball i automàticament aquest document quedarà copiat a l’espai de lliurament de totes les persones membres del grup. Per tant, el lliurament serà únic.

PREVI

Per crear i configurar una tasca grupal necessiteu , prèviament, crear els grups que podran realitzar lliuraments a la tasca, així com un agrupament que els inclogui.

L’assignació d’estudiants als grups es podrà fer abans o després de la creació de la tasca (consulti l’Annex I per a més informació).

PER CREAR ELS GRUPS BUITS I L’AGRUPAMENT

Podeu crear els grups,

CREACIÓ I CONFIGURACIÓ DE LA TASCA
  • Creeu la tasca (Com crear una tasca).
  • Dins l’apartat Paràmetres de la tramesa en grup, seleccioneu al desplegable Els estudiants trameten en grups i seleccioneu també a Agrupament per als grups d’estudiants, el nom de l’agrupament que engloba els grups destinataris.

Configuració de la tasca grupal

• Del desplegable Mode de grups, seleccioneu l’opció Grups visibles. Això us permetrà filtrar per grups el llistat de lliuraments.

Configuració per filtrar per grups

• Per finalitzar, feu clic sobre el botó Desa els canvis i torna al curs.

INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

Un cop creada la tasca, vosaltres com a docents veureu més informació,

Vista de l'activitat amb el rol de docent

que l’alumnat.

Vista estudiant

ANNEX I. EMPLENAMENT DELS GRUPS

Aquest emplenament (assignació de l’alumnat a cada grup) es pot fer de diverses formes:

1. Vosaltres, com a docents, assigneu l’alumnat a cada grup. Per fer-ho, podeu fer-ho manualment (Com afegir alumnes a un grup manualment) o bé important la informació dels grups i la seva ocupació des d’un fitxer (Com assignar estudiants a grups a partir d’un fitxer).
  2. Cada estudiant escull un  grup, mitjançant una activitat d’Inscripció a grups, creada prèviament per vosaltres. Per crear aquest tipus d’activitat seguiu les següents instruccions: Com crear una activitat inscripció a grups.

El resultat de totes les opcions serà que disposareu dels grups amb l’alumnat assignat. Per consultar-los, accediu al bloc de Configuració > Usuaris > Grups.

ANNEX II. QUALIFICACIÓ DE LA TASCA

A mida que els grups vagin lliurant podeu anar visualitzant i puntuant els treballs. Per fer-ho, feu clic sobre la tasca i seguidament sobre Visualitza totes les trameses.

Resum de la tasca

A la taula que us apareix podeu filtrar per grup, escollint-lo des del menú Grups visibles – us permetrà veure els/les participants de cada grup.

Filtrar grups

Per puntuar el treball d’un grup:

• seleccioneu un/a estudiant membre del grup
  • feu clic a Qualificació per accedir al treball grupal

Taula de qualificacions per una tasca

• qualifiqueu-lo

Casella per qualificar una tasca (lliurament)

• feu clic al botó Desa els canvis  situat al final del llistat.

Botó per desar la qualificació d'una tasca (lliurament)

NOTA: si voleu notificar les persones del grup que heu qualificat el seu lliurament marqueu la casella Notifica als estudiants.

Automàticament la nota serà replicada a totes les persones del mateix grup.