Com comunicar-se amb un agrupament d’estudiants

A Moodle la comunicació amb un agrupament d’estudiants (conjunt de grups de l’aula) es realitza a través del Fòrum. En fer-ho,

• El missatge es publica a l’aula i les persones destinatàries el veuen.
  • Les persones de l’agrupament en poden rebre còpia a la seva bústia electrònica (si així ho heu configurat).

NOTA. El professorat de l’aula també veurà i en rebrà les notificacions.

Per aconseguir-ho seguiu les següents instruccions:

• Creeu una activitat Fòrum, fent clic sobre el botó Afegeix una activitat o un recurs.
  •

• Dins el formulari que apareix, ompliu el Nom del fòrum i a Paràmetres comuns de mòduls, seleccioneu a Mode de grups -> Grups separats i a Agrupament seleccioneu l’agrupament corresponent.

Selecció de l'agrupament amb el que comunicar-se al fòrum

• Feu clic a Afegeix una restricció d’accés al grup/a l’agrupament. Automàticament estareu restringint l’accés únicament a les persones que pertanyen a algun dels grups de l’agrupament.

Restricció d'accés a un agrupament

• D’aquesta manera, qualsevol persona que no hi pertanyi podrà veure el títol de l’activitat però no podrà veure’n el contingut. Si voleu que no es mostri tampoc el títol de l’activitat en cas de no tenir-hi accés, a la secció Restriccions d’accés feu clic sobre l’ull per a que quedi ratllat i deseu-ne els canvis.

ull amb ratlla

Com a resultat final quedarà definit un fòrum que només veurà l’alumnat que pertany a l’agrupament seleccionat. Aquestes persones seran les úniques en rebre els corresponents correus electrònic d’avís.