Com puc identificar-me per accedir a Wooclap

Teniu diverses maneres per accedir-hi:

Aula Moodle

Podeu accedir a Wooclap través de l’aula Moodle.

Interfície de l’eina

També podeu accedir-hi via la seva plataforma (https://wooclap.com), fent clic a Iniciar sesión.

Botó per iniciar sessió des del web de wooclap

Si voleu accedir-hi des d’aquí, teniu diferents opcions d’identificació:

• Amb el correu electrònic – si introduïu el vostre correu detectarà que sou personal de la UAB i apareixerà el botó Iniciar sesión con Universitat Autònoma de Barcelona. Si hi feu clic sereu redirigits a la pàgina d’identificació dels serveis de la UAB (com us identifiqueu habitualment).

Accés via web amb el correu de la UAB

• Amb el compte de Microsoft – si feu clic a la icona de Windows us apareixerà una finestra per seleccionar un compte UAB o per introduir la vostra adreça NIU@uab.cat i continuar amb la identificació als serveis de la UAB.

Iniciar sesión con el correo de la UAB

• Seleccionant la institució – si cerqueu el nom de la UAB (apareix com a Universitat Autónoma de Barcelona) i la seleccioneu us apareixerà el botó per iniciar sessió amb la UAB i en fer clic sereu redirigits a la pàgina d’identificació als serveis de la UAB.

Inici de sessió a través del centre educatiu