Com compartir un anunci amb un grup de l’aula

Mitjançant el fòrum d’Anuncis podeu comunicar-vos amb un grup específic de l’aula (bé de docència, bé un grup que hàgiu creat prèviament a l’aula). Aquesta comunicació:

• Es publicarà a l’aula i serà visible únicament per a l’alumnat que formi part del grup en qüestió.
  • També se li enviarà una còpia per correu electrònic.

Passos previs

1. Cal que el grup a qui voleu adreçar la comunicació existeixi ja a l’aula.  Si necessiteu ajuda per crear grups a l’aula, consulteu l’entrada Treballar amb grups.
  2. A més, necessitareu tenir configurat el fòrum d’Anuncis per poder treballar amb grups
    Si necessiteu ajuda consulteu l’entrada Com configurar un fòrum per treballar amb grups)

Com compartir una comunicació amb un grup determinat
  • Accediu al fòrum d’Anuncis.
  • Feu clic a Afegeix un tema de debat per iniciar una comunicació.

Botó per afegir un nou debat al fòrum

• Introduïu el títol de la comunicació (o debat), el contingut i feu clic a Avançat per editar-ne les opcions avançades.

Botons per enviar al fòrum, cancel·lar i per editar opcions avançades

• A Grup, feu clic al seleccionable per desplegar-ne les opcions i escolliu el grup al qual voleu adreçar el missatge.

Selecció del grup amb qui compartir el debat

• Feu clic a Envia al fòrum per publicar el missatge.

Botó per enviar un missatge al fòrum