Canvi d’any acadèmic 2023-24 al Campus Virtual

Des de l’11 de juliol i fins inicis de setembre, en accedir al Campus Virtual veureu al tauler principal les aules del curs 2022-23, però ja podreu començar a gestionar-ne les del curs 2023-24 accedint a Gestió d’aules Moodle (23-24).

Gestió de l'aula Moodle (23-24) - fins setembre

Tot i tenir accés a les aules del curs 2022-23, no hi podreu inscriure o donar de baixa persones usuàries. Si necessiteu portar a terme gestions (creació o gestió de persones usuàries) en aules del curs 2022-23, si us plau contacteu el CAS fent-los arribar la vostra petició amb el màxim de detalls possible.

NOVETATS

El canvi d’any al Campus Virtual porta novetats, com l’aparença de les aules virtuals i la navegació a dins d’elles (canvis derivats del canvi de versió del Moodle) o la integració del plugin Wooclap, que us permetrà fer l’aula i la vostra docència més interactiva. Amb Wooclap podreu crear presentacions per compartir amb l’alumnat, però també activitats interactives que els hi permeti interactuar amb vosaltres i la resta de l’alumnat, en un moment donat. En aquest sentit hi trobareu més preguntes i un disseny més actual que a l’eina Jazzquiz (que ja teníeu disponible a les aules Moodle). És per aquest motiu que Wooclap serà el successor de Jazzquiz, que desactivarem al nou curs acadèmic.

A més, hi trobareu millores al banc de preguntes i al llibre de qualificacions, així com la possibilitat de dissenyar activitats de base de dades més fàcilment.

[+info] Consulteu totes les novetats

[+info] Veieu un petit tastet de la nova aparença de les aules Moodle.