Com afegir una restricció d’accés a una activitat o recurs

Podeu configurar una sèrie de criteris per tal que una activitat o recurs sigui visible sota unes condicions determinades. Podeu restringir-hi l’accés per:

• Compleció de l’activitat (si a l’aula hi ha alguna activitat o recurs configurada amb criteris de compleció, requereix que l’estudiant completi (o no completin) una altra activitat)
  • Data (impedeix l’accés fins a una data i hora especificades, o a partir d’aquestes)
  • Qualificació (requereix que l’estudiant assoleixi una qualificació especificada)
  • Grup (permet l’accés només a l’alumnat que pertany a un grup especificat, o a tots els grups)
  • Agrupament (permet l’accés només a l’alumnat que pertany a un grup dins d’un agrupament especificat)
  • Perfil de l’usuari (controla l’accés basat en camps del perfil de l’estudiant)

També podeu configurar-hi un Conjunt de restriccions (afegeix un conjunt de restriccions imbricades per aplicar la lògica complexa).

Per fer-ho:

• Feu clic sobre l’activitat o recurs desitjat i editeu-ne els paràmetres.
  • Accediu a la secció Restriccions d’accés i feu clic al botó Afegeix una restricció… per veure’n les opcions.

Secció per afegir una restricció a una activitat o tasca

• Escolliu el tipus de restricció que més us convingui.

Tipus de restriccions aplicables a una activitat o recurs

NOTA: podeu seleccionar-ne més d’una.

• feu clic al botó Desa els canvis i torna al curs per aplicar la restricció (o restriccions).