Com afegir o treure estudiants manualment d’una aula Moodle

Al Campus Virtual podeu donar accés a l’aula a tot un grup classe de Sigma o TCS.
Si s’escau, també teniu l’opció de donar accés únicament a:

• un/a estudiant (o un grup d’estudiants) pertanyent a un grup Sigma o bé
  • a un/a estudiant (o un grup d’estudiants) no pertanyent a cap grup Sigma.

En ser donades d’alta a l’aula, aquestes persones formaran part d’un grup anomenat IMO i hi tindran accés com estudiants. Aquest grup també és anomenat “grup fictici”.
Un cop al grup IMO, les podreu donar de baixa de l’aula quan ho necessiteu.

Recordeu: l’alumnat inscrit a grups de docència de Sigma o TCS no es pot eliminar d’aquests grups. Sí podeu però, eliminar tot un grup de docència.

Les accions per afegir o treure estudiants d’un grup fictici es realitzen des de la secció de gestió d’alumnat de l’aula. Trobareu aquí com accedir-hi. Accediu a la pestanya Afegir/treure estudiants d’un grup no Sigma.

Per afegir un/a estudiant introduïu el seu NIU i feu clic a Assignar.

ALTA MASSIVA DE NIUs. Si voleu fer una alta massiva, introduïu-hi els NIUs separats per comes (sense espais després o abans de la coma).

Afegir estudiants a un grup fictici

Per treure un/a estudiant feu clic al botó Esborrar, al costat del seu nom i NIU.

Botó per treure un/a estudiant d'un grup fictici