Com modificar el nombre d’estudiants que es visualitzen per pàgina al llibre de qualificacions

Per defecte el llibre de qualificacions mostra l’alumnat inscrit a l’aula en grups de 20 i afegeix elements de paginació per poder visualitzar les qualificacions de tot l’alumnat.

Si voleu modificar aquest nombre per visualitzar-ne més (o per visualitzar-los tots) cal que:

• Accediu al Llibre de qualificacions,

Enllaç per accedir a les qualificacions de l'aula

• Feu clic a Informe del qualificador per desplegar-ne les opcions. Seguidament seleccioneu l’opció Preferències: Informe del qualificador.

Accedir a preferències de l'informe del qualificador

• A la secció Generals, introduïu el nombre màxim d’estudiants que voleu visualitzar per pàgina a “Estudiants per pàgina” (si el deixeu en blanc per defecte en mostrarà únicament 20 per pàgina):

• Finalment deseu els canvis per fer-los efectius.

Botó per desar els canvis