Com enregistrar l’assistència de manera automàtica. Casos d’ús

El Campus Virtual ofereix aquest curs la possibilitat d’enregistrar l’assistència de l’alumnat de manera fàcil.

A continuació trobareu dos casos d’ús en què l’estudiant haurà de marcar la seva presència en el moment que se li indiqui.

• Cas d’ús 1
    Es crearan controls d’assistència dins un període establert – es repetiran dos dies a la setmana, cada setmana, fins una data concreta.
    En aquests controls tot l’alumnat de l’aula (tots els grups classe) haurà d’introduir un marcatge en la mateixa sessió de control.
    L’estudiant haurà d’accedir a l’activitat i enregistrar únicament si hi ha assistit i només podrà fer-ho durant un temps determinat. Passat aquest temps la plataforma assignarà automàticament a l’estudiant l’estat “absent”.
    L’activitat en sí no serà avaluable.

• Cas d’ús 2
    Es crearan diferents controls de marcatge per diferents grups de l’aula Moodle en una mateixa activitat: l’estudiant d’un grup haurà d’introduir el marcatge al control adreçat al seu grup i els marcatges de tots els grups quedaran recollits dins la mateixa activitat a l’Aula Moodle. En aquest cas d’ús treballarem amb el Grup 1 (grup amb sessions de control al matí) i Grup 2 (grup amb sessions de control a la tarda), però podrien ser també grups de docència (grups classe).
    L’activitat en sí no serà avaluable.