Com activar de forma automàtica una nova assignatura Sigma o TCS (Tercer Cicle) com a aula Moodle

Aquesta opció només està disponible si ja consteu com a docent de la vostra assignatura a Sigma o a TCS (Tercer Cicle de l’Escola de Postgrau o de l’Escola de Doctorat).

L’aula es crearà buida. Posteriorment podreu publicar-hi nou material i/o traspassar-hi contingut d’una altra aula.

• Identifiqueu-vos al Campus Virtual (https://cv.uab.cat/).
  • Accediu a Crear nova aula.
  • Feu clic a la pestanya Nova i dins d’aquesta marqueu l’opció Crear nova aula amb la informació de Sigma/TCS.

Formulari de creació d'una aula amb informació sigma/TCS

• Marqueu el/s grup/s de docència que voleu assignar a l’aula i feu clic al botó Activar per crear-la.

NO APAREIX EL GRUP (O CAP DELS GRUPS) A ASSIGNAR

Si no us apareixen els grups que voleu associar a l’aula nova podeu crear-la associant-los manualment. Consulteu en aquest cas la informació recollida a Com activar manualment una nova assignatura Sigma o TCS (Tercer Cicle) com a aula Moodle.

NO APAREIX ALGUN DELS GRUPS A ASSIGNAR

En aquest podeu crear l’aula i assignar-li automàticament el grup (o grups) que sí veieu i, un cop creada, podeu assignar-li el grup que manqui: Com afegir o treure grups de docència de SIGMA/TCS d’una aula Moodle (Opció 2).