Com consultar els estudiants que han superat un test

Com a professors/es, podeu consultar quins estudiants han superat el test de seguretat en les pràctiques docents i obtingut el certificat corresponent. Per fer-ho, seguiu els passos:

• Accediu a l’aula moodle corresponent segons la vostra facultat.
  • Feu clic al menú desplegable de la rodeta (situat a la cantonada superior dreta) > Més.

Menú accions - enllaç Més

• Accediu a Informes > Compleció de l’activitat.
  • A Grups visibles seleccioneu el codi i grup d’estudiants corresponent. Espereu que es torni a carregar la pàgina.
  • Accediu al final del llistat i feu clic a l’enllaç Descarrega en format compatible amb Excel (.csv).
  • Localitzeu la columna del certificat que voleu consultar, la qual mostrarà el valor Completada per als estudiants que han generat el certificat i el valor Incompleta per als estudiants que no l’han generat. A més, en cas d’haver generat el certificat, apareix la data i hora a la següent columna.