Com crear una activitat Tria de grup

Aquest tipus d’activitat serveix per a què l’alumnat es pugui inscriure a grups buits creats prèviament per vosaltres. Per tant, en primer lloc heu de crear tants grups buits com necessiteu i en segon lloc crear un agrupament que englobi aquests grups.

Per crear l’activitat:

Afegir activitat tria de grup

• Empleneu els camps Nom i Descripció.
  • A Agrupament des d’on es triarà un grup, seleccioneu l’agrupament que heu creat prèviament.
  • Definiu els Membres mínims per grup i el Nombre màxim de membres per grup.
  • Si ho desitgeu, seleccioneu les dates durant les quals els estudiants es podran inscriure.

Configuració de l'activitat Tria de grup

• També podreu decidir si les persones que podran triar grup podran abandonar-los, si podran crear també grups, o canviar-los-hi el nom, entre d’altres.
  • Per finalitzar, feu clic sobre el botó Desa els canvis i torna al curs.

L’activitat quedarà creada i llesta per a que els estudiants s’inscriguin. Les instruccions que han de seguir els estudiants per inscriure’s al grup, són les següents: Sóc estudiant. Com m’inscric a un grup?.