Necessiteu crear vídeos curts al Campus?

Kaltura us permet enregistrar, emmagatzemar i compartir des del Campus vídeos curts de continguts amb l’alumnat.

Posa a la vostra disposició eines senzilles d’edició de vídeo i altres funcionalitats com la possibilitat d’inserir en un vídeo preguntes (moments on el vídeo s’atura i es planteja una qüestió a mode de reflexió o recapitulació dels continguts vistos a l’aula) o adjuntar una presentació en Power Point a un vídeo.

Al menú on apareix l’enllaç als Meus cursos  trobareu l’enllaç al My media, la vostra carpeta personal de clips – podreu utilitzar els vídeos qualsevol de les vostres aules Moodle del curs 2023-24.

Accés a My Media

També podreu enregistrar i/o pujar petits vídeos des de l’aula, afegint un recurs de tipus Kalture Video Resource. Si voleu enregistrar un vídeo se us demanarà obrir l’aplicació Kalture Capture (o instal·lar-la al vostre ordinador, si és la primera vegada que intenteu gravar un clip). A continuació trobareu tres vídeos explicatius  (disponibles en castellà) de com instal·lar l’aplicació Kalture Capture i com començar a treballar amb Kaltura a les aules Moodle:

Instal·lació de l’aplicació Kalture Capture

Creació de continguts a Kaltura

Pujar vídeos emprant Kaltura

QUAN UTILITZAR TEAMS? QUAN UTILITZAR KALTURA?

Amb Teams també podeu enregistrar i compartir vídeos amb l’alumnat d’una aula. Per ajudar-vos sobre quan seria més òptim utilitzar  una o una altra aplicació podeu consultar la següent guia:

Quan utilitzar Teams o Kaltura per a vídeos