Què succeeix quan activeu una assignatura al Campus Virtual?

L’activació d’assignatures al Campus Virtual no és automàtica, sinó que requereix una sèrie d’accions per part del/La docent. El resultat d’aquest procés és la possibilitat de disposar d’una aula virtual que complementi la docència presencial.

Un cop activada al Campus Virtual (nova o reactivada del curs acadèmic anterior),

• L’aula de l’assignatura apareixerà al Tauler del Campus Virtual de l’alumnat i professorat corresponent. Les persones que hi estan donades d’alta podran accedir -hi fent clic sobre el nom o sobre el botó Ves-hi.
  • No apareixeran les novetats fins que l’estudiant o professor/a hi accedeixi per primer cop.
  • Cada cop que hi hagi esdeveniments, materials i/o activitats noves i/o avisos nous a l’aula, abans d’accedir-hi ho veureu al tauler del Campus Virtual. NOTA: un cop haureu accedit a l’aula desapareixeran les notificacions al tauler del Campus.

Vista de l'aula al tauler del CV