Les Aules amb autoinscripció són espais especials al Campus Virtual, amb recursos i continguts formatius que poden ser d’interès per tota o gran part de la comunitat universitària. Son espais adreçats per tant, a la comunitat UAB. Els continguts poden ser de caire més específic (com fer un TFG, per exemple) o més genèric (per exemple, sobre les eines i recursos disponibles a la UAB, com treballar a la universitat…).
Pel seu caire, aquests espais estan oberts a tothom a la UAB, de manera que cada persona s’hi pot inscriure en cas d’interès o necessitat i en el moment en què ho necessiti: no cal sol·licitar-ho a la persona responsable de l’espai.
Quins tipus d’aules no entrarien dins d’aquesta definició?
- Aules de docència de Grau o de Màster: en aquestes aules la persona responsable (amb el rol de docent editor/a) és l’encarregada de gestionar-ne l’alumnat, bé a partir dels NIUs, bé assignant grups de docència (Sigma o TC). També és la persona responsable de gestionar-ne el professorat.
- Aules de cursos de l’oferta formativa de la UAB (per a PTGAS i PDI).
- Espais de comunicació: també son espais especials, però amb característiques i objectius diferents.
- Aules per difondre seminaris o activitats.
[Relacionat]
Com sol·licito una aula amb autoinscripció?
On puc veure les aules amb autoinscripció?