A l’aula virtual només veig una part de l’alumnat de l’assignatura

En aquest cas podria ser que a Sigma hi hagi més d’un grup de docència matriculat a l’assignatura i, per algun motiu, només un d’ells estigui donat d’alta a l’aula. Per exemple: alumnat pertanyent a diferents graus que es matricula a una mateixa assignatura impartida pel mateix/a docent, grups nous que cal afegir a una aula reactivada del curs anterior, entre d’altres.

Reviseu la informació que us proporciona Sigma o contacteu la vostra Gestió acadèmica per tal que us faciliti tots els codis grup de l’assignatura que impartiu. En cas d’haver-hi un o més grups no donats d’alta a l’aula, els podeu assignar de diverses maneres a través de la Gestió d’aules Moodle (al Tauler del Campus Virtual) (Com afegir o treure grups de docència de SIGMA/TCS d’una aula Moodle):

• bé seleccionant-los, si us apareixen automàticament (OPCIÓ 1. AFEGIR/TREURE GRUPS SIGMA/TCS ASSIGNATS),
  • bé introduint-los manualment (OPCIÓ 2. AFEGIR UN GRUP SIGMA/TCS MANUALMENT (CONEIXENT EL CODI I EL GRUP))