Com a docents d’una aula Moodle podeu sol·licitar la creació d’un espai Teams vinculat a una aula, per compartir vídeos amb l’alumnat. Un cop sol·licitat se us crearà l’espai Teams en un màxim de 24 hores.

L’equip es crearà amb l’equip docent i l’alumnat que tingui accés a l’aula. Pel que us recomanem que sol·liciteu l’espai un cop l’aula tingui participants. A més, cal que tingueu presents els següents requisits per fer-ho:

1. Necessiteu disposar d’un correu institucional de la UAB,
  2. L’aula per a la qual voleu sol·licitar l’espai està activa al curs actual (2021-22),
  3. Han passat fins a 24 hores des del moment de la creació de l’aula.

Passades les 24 hores des de la creació, en cas d’altes o baixes d’estudiants i/o docents en podreu sol·licitar la sincronització amb l’aula Moodle. Trobareu tota la informació a la següent guia.