Guia ràpida. Com crear un lliurament limitat en el temps

Utilitzant l’activitat de tasca de Moodle

1. CREACIÓ I CONFIGURACIÓ DE LA TASCA

Primer cal que creeu una tasca (consulteu l’entrada Com crear una tasca).

Podreu definir aspectes com:

• el tipus de tramesa (text en línia o arxiu/s a enviar),
  • si es requereix fer clic a un botó de lliurament,
  • si la tasca és individual o grupal, entre d’altres.

Per limitar-lo en el temps cal configurar-ho accedint a Paràmetres i desplegant la secció Disponibilitat. Es pot:

• Indicar una data d’inici de les trameses (Permet trameses des de).
  • Indicar una Data de venciment – a partir d’aquesta data la tramesa es considerarà lliurada fora de temps o no es podrà lliurar (segons estigui configurada).
  • Establir una Data límit a partir de la qual no es podrà realitzar cap lliurament.
  • Configurar una data en la que se us recordarà de qualificar els treballs (Recorda’m de qualificar-ho).

Configuració de la disponibilitat de la tasca

Per habilitar-les (o deshabilitar-les) només cal que marqueu (o desmarqueu) la casella Habilita.

2. LLIURAMENT DE L’ALUMNAT

L’alumnat, un cop accedeix a la tasca, pot consultar la informació del lliurament, desenvolupar el seu treball i lliurar-lo, sempre i quan:

• no hagi arribat la data límit,
  • no hagi tramés la tasca fent clic al botó corresponent (si es requereix fer clic al botó de tramesa per considerar-la lliurada).

3. CONSULTA I AVALUACIÓ DELS LLIURAMENTS

En qualsevol moment de l’activitat podreu visualitzar el resum dels lliuraments i, si s’escau, qualificar-los.

Trobareu més informació a l’entrada Com qualificar una tasca.