Què són els espais de comunicació?

Els espais de comunicació ofereixen, al Campus Virtual, un entorn al qual hi tenen accés:

• Persones usuàries coordinadores que poden publicar informació i avisos.
  • Tot l’alumnat i/o professorat d’un Grau,Facultat, Doctorat,… que pot consultar la informació publicada per l’equip de coordinació i rebre’n els avisos.

Són aules Moodle que tenen un conjunt restringit d’eines per facilitar la comunicació amb el gran volum de persones usuàries que hi tenen accés.

Hi distingim dos tipus de participants fonamentalment:

• persones amb rol “Docent”  – encarregades de gestionar l’espai. Poden:
    • Publicar comunicacions al Fòrum d’avisos i notícies,
    • Crear activitats de Fòrum,
    • Enviar missatges massius a totes les persones participants.
    • Publicar continguts (recursos): Carpeta, etiqueta, fitxer, llibre, pàgina, url.
  • persones amb rol “Estudiant”  – tenen accés a l’aula però no poden gestionar-la:
    • Reben tots els correus amb els avisos i/o notícies que es publiquin al “Fòrum d’avisos” o als altres fòrums que es creïn, així com també els missatges.
    • Poden consultar tota la informació publicada als fòrums, però no poden respondre dins el mateix fòrum. El motiu és que podria suposar un gran volum de respostes dels N estudiants potencials.
    • No poden consultar el llistat de persones participants. El motiu és per evitar enviaments massius de missatges.
    • Poden consultar i descarregar-se el contingut publicat.
    • NOTA. Son donades d’alta de forma automatitzada, en base a la informació actualitzada i disponible a Sigma sobre l’alumnat matriculat a un Grau, o sobre el professorat assignat a la docència d’un Grau. Per aquest motiu, no és possible donar de baixa de l’aula una persona de manera individual.

Descarrega la guia completa (Format de Moodle antic)