Què hi ha al menú de persona usuària?

El Menú de persona usuària està a la cantonada superior dreta i es pot identificar perquè apareixen les inicials del nom amb el que s’ha accedit.

Mitjançant aquest menú teniu accés ràpid a les pàgines del perfil personal. Podeu accedir-hi fent clic sobre les inicials del nom.

Vista del menú de persona usuària

QUÈ HI PUC GESTIONAR?

• Perfil: permet revisar i actualitzar la informació visible per altres persones usuàries amb les que compartiu assignatures.
  • Qualificacions: mostra un resum de les notes obtingudes a totes les assignatures (si ets estudiant) o un llistat d’assignatures que esteu impartint. Aquesta vista és molt útil per a l’alumnat.
  • Calendari: permet visualitzar els esdeveniments marcats al calendari de l’aula virtual.
  • Fitxers privats: permet gestionar fitxers privats.
  • Informes: permet accedir als informes personalitzas.
  • Preferències: permet canviar o personalitzar els temes relacionats amb el vostre compte de persona usuària.
  • Idioma: permet canviar l’idioma de l’aula Moodle de manera ràpida i fàcil. No es modificarà però, l’idioma dels continguts.
  • Canvia rol a..: permet veure l’aula amb altres rols. Aquesta opció només està disponible per al professorat.
  • Surt: tanca la vostra sessió d’usuari/usuària a Moodle.